Friday 3 May 2013

done for today


assalamualaikum ~ dah berhabuk dah kot belog aku niee . tak sabar siaaaa nak update . hehehehe .
emmm. alhamdulillah rezeki dtg tiba-tiba. dapat interview upnm. but malangnya aku terkeluar pada
hari kelima ~ tinggal lima hari lagi . they don't trust  me okayyy. bape hari jee lg pun .
tapi dah nasib kena keluar ~ fly la jugak aku dri situu . thanks for the pengalaman derrr  ~ terbaekk !

emmm. twenty-five april . taa boleh lupaa hari tuuu . 8 hari berkenalan . sampai aku jadi gilaa
beli topup celcom~ padahal aku guna no maxis . hari-hari aku text smpai satu saat diaa buat aku
mcm nie ~ smuaa tuu jokes ehhh . baik xyah confess ~ ari nie ckap .... esok ckap byee-byee ;
aku bukan patung kayyyy nak layan ape jee perangai kauuu tu ~

 but you teach me something right? ... thanks sbb dekatkan diri aku dgn Allah  ~ aku tak lupaa jasa kauuu . but sorry , no more text ~ penat dah aku layan kauuu ~ kalau hari-hari aku yang mulakan perbualan .
smpai kau sms ~ dah pgi gilee .. berapaa jam aku nak tggu reply ~ baik xyah reply langsung  ~ buat bodoh
jerr dgn sms tuu ~ okay done .

thanks for the eight days ~ kauuu cari seseorg yang lebih sesuai dgn kauu . maybe aku tak perfect -,-
but at least aku ada hati jugak kannn .. kalau nak jadi kawan baik roger awal .

p/s : sorry for the post :(



No comments:

Post a Comment