Thursday 8 May 2014

wazzup

assalamualaikum ,

quite long x update , emm masih rasa sakainya disitu .
okay , kita start dengan cite aku ~~ wee

aha . zaman matrikulasi dah cukup mematangkan aku .
bkan buat bnda x baik .
but kat situ aku rasa zaman jahiliah aku brlaku.
yupp , aku terlampau teruk 
mudah sangat terpengaruh . 
hisap rokok la, maen poker la time blan puasa,
mmg sng cite rosak akhlak la.

but x sangka kat sana pun dapat awek . hahahaha 
alhamdulillah , cukup baik perempuan tuu ,
Allah jee yang tahu , 
aku anggap dye macam bidadari turun dari langit lah
~~ kata novel yg aq baca.,.,
but itu lah cinta matrikulasi aku
x smpai empat blan . tiga bulan je bertahan
tuu pun terlmpau byk konflik .
but now its end
with a bigger happy ending .
sbb aku terasa gilee bila dye ajak break
time birthday aku.
emm . habis .

now , okay aku dah nineteen.
serius muka still budak2 . hahaha
xpolah , nmpak awet muda sket kan ..
malu sungguh , tahi . perasan teruk ~

okay lah , buat pembaca ,
aku nak kerja dah esok .
jadi cashier full time kat giant
doakan aku bahagia ~~



No comments:

Post a Comment